Klachtenregeling Rekenkamer Zoetermeer
De Rekenkamer hecht groot belang aan een zorgvuldige werkwijze. Als u echter niet tevreden bent over ons handelen, dan kunt u hierover een klacht indienen.
De klachtenregeling van de Rekenkamer Zoetermeer is als volgt:
- U kunt uw klacht telefonisch, schriftelijk of per e-mail bij ons indienen.
- Uit uw klacht moet duidelijk blijken waar u over wilt klagen.
- Uw klacht moet vergezeld te gaan van uw naam, adres en telefoonnummer.
- Als u uw klacht schriftelijk indient, dan moet u deze voorzien van een dagtekening en uw handtekening.
- U ontvangt schriftelijk of per e-mail antwoord van ons.
- Wij handelen uw klacht binnen 6 weken af.
Uw klacht wordt niet behandeld:
- Als uw klacht anoniem is.
- Als uw klacht al eerder is afgehandeld.
- Als uw klacht niet direct betrekking heeft op het handelen van de Rekenkamer.
- Als uw klacht betrekking heeft op gedragingen van meer dan één jaar oud.
- Als er al een (bezwaar- of beroeps)procedure loopt in relatie tot uw klacht.
Bent u niet tevreden met de manier waarop de Rekenkamer Zoetermeer uw klacht heeft afgehandeld, dan kunt u contact opnemen met de Nationale ombudsman.
Contactgegevens Rekenkamer Zoetermeer
Postadres: Postbus 15, 2700 AA Zoetermeer
Telefoon: 14 079
E-mail: rekenkamer@zoetermeer.nl